Szervezetfejlesztés az ügyfelek érdekében

Vissza

2014-02-20

A pályázat keretében megvalósulhat a Nemzeti Közlekedési Hatóság belső működési hatékonyságának javítása öt különböző területen. Lehetőség nyílik a cél- és teljesítmény menedzsmentrendszer kialakítására, optimalizálhatóak a működési és funkcionális folyamatok, létrehozhatóak a tudásmegosztásra alkalmas fórumok, bevezethet‹ a minőségirányítás (ügyfél-elégedettség) és a változások kezelésének rendszere. A fejlesztések révén megvalósul az önértékelő, önfejlesztő szervezeti kultúra, amely a hatóság ügyfelei és alkalmazottai számára egyaránt előrelépést jelent.Az Államreform Operatív Program tartaléklistájáról szóló 1071/2013 (II. 21.) Korm. határozatában nevesítette az egyfordulós pályázat konstrukcióit és hozzájárult ahhoz, hogy a Közigazgatási Reform Programok Irányító Hatósága a támogatási szerződést megkösse. A támogatási szerződést 2014. január 21. napján került megkötésre.A projekt szorosan kapcsolódik a Nemzeti Közlekedési Hatóság szervezeti stratégiájához, melyben kiemelten szerepel a funkcionális feladatok integrált egységes végrehajtása - azzal a küldetéssel, hogy a közlekedésbiztonsági és környezetfenntarthatósági szempontok határozottabban érvényesüljenek a hatósági tevékenység folyamat-optimalizálásával, az erőforrások és tudásbázis hatékonyabb felhasználása szervezetfejlesztési beavatkozások révén.

Rádiós Segélyhívó és Infokommunikációs Országos Egyesület

1089 Budapest, Elnök utca 1. +36 1 303 0168 +36 1 477 0549 info@rsoe.hu